Alla inlägg den 31 december 2007

Av apologize - 31 december 2007 02:40

har inte skrivit på länge som, men ganska mycket som inte bör nämnas och vissa saker som inte är så viktiga! :D haha aja..

men har iaf mest vart med grabbarna! men även massa tjejer :) vilket var jääävligt länge sen! men men..idag har jag fan inte gjort så mkt, sov tills 5 typ..kollat på film,hämtat öl,kollat mer film! vart med lillsanna,kollat på ännu mer film med malin o adel!  - notera att vi även har smällt massa raketer - haha... nu ska jag gå till zanna och se ÄNNU MER FILM och baka kladd kaka, vi kanske inte är riktigt frisk, men de är vell okej  iaf för våran del :D hahaha JAJA..

-------------------

IMORGON ÄR DE NYÅR eller aa idag! typ allt fixade sig tillslut, jag gjorde en massa ändringar, skulle igentligen va med grabbarna,sen skulle jag va med tjejgänget, men nu ska jag vara med malin,lillsanna o nån till troja iaf början av kvällen :D får vell se hur allt blir.. JAG SKA IALLFALL VARA JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLIGT FULL! sista kvällen för mig, på ett bra tag! lika bra de kanske, har typ supe varje dag sen i torsdags förra veckan, man kasnke nästan kan kalla mig alkolist :D men visst jag bryr mig inte, MAN LEVER JU FAKTISKT BARA EN GÅNG :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D

 --------------- 

jag hoppas 2008 blir ett bättre år, år 2007 är nog de sämsta jag vart med om! även om de har vart MÅÅÅÅNGA bra saker med, så är de nog de sämsta endå!  - REST IN PEACE-    :(:(:(:(:(:(:(:(

------------------

JAG SAKNAR ER :'(

Ovido - Quiz & Flashcards