Alla inlägg den 9 december 2007

Av apologize - 9 december 2007 23:11

var nyss ute och snackade med en kompis om ganska tunga grejjer, nämner inga namn! men jag hoppas att jag övertalade dig till nått bra..vill inte att du ska sluta upp som min andra vän! det vill jag värkligen inte, även om inte vi har snackat på länge, så kommer jag alltid finnas där för dig, och jag hoppas du vet det! love you

även att denna person skrev detta i sin blogg...

och när man känner att man står inför en avgrund och vill hoppa så är alltid du där och drar en tillbaka LindaLaurin <3 värd guld

Av apologize - 9 december 2007 16:04

igårkväll, efter jag ahde gått hem från pierre så gick jag o mötte ahmed&vachik för jag ville träffa tyson, haha lillbäbis blev så glad! de såg så ut iallafall, för han visste inte hur han skulle bete sig :P aja.. efter det så vare ju meningen att jag skulle gå hem och sova men inte fan kunde jag de eller, ååh vad less jag blev! as trött med mensvärk och inte kan sova alls, de är de värsta jag vet! somnade vell vid 5 kanske? :S så  hann tänka på en jävla massa skit! jobbigt men sant.. aja, upp kl halv 8 nått.. fikade,klädde på mig och åkte iväg till stallet! byggde upp den nya banan vi skulle hoppa.. det gick as bra att hoppa idag, han är så fin lilla bäbisen :) aja, sen efter de har jag kollat när dom andra grupperna hoppade! sen orkade jag inte va kvar så jag åkte hem o käkade mat och nu sitter jag här o kollar på despret samtidigt! blir massa film ikväll :D myyyyyysssssss aja nu ska jag gå o duscha elr nått! hejdååååååå

Ovido - Quiz & Flashcards