Alla inlägg den 27 december 2007

Av apologize - 27 december 2007 21:35

shuus, blev hyffsat sent igår.. kom hem typ halv 5! var och såg massa film med malin &adel..haha äckligaste skräckfilmen jag sett på länge.. ska fan se den idag igen troja, enligt mig så är filmen alltid bättre 2 gången..sen såg vi på smällen, haha så jävla skön film.. den va typ 2 timmar, så efter de fick jag hem, haha jag pallade knappt kolla med ögona!  de har fan blivit måånga sena kvällar nu på senaste! måste sluta upp med de fan.. aja.. vaknade typ halv 5 idag! as trött, låg i sängen ganska länge, sen duschade jag lite o fixxade massa saker med cp datorn! sen gick jag ner till pierre odom, vi har vell inte gjort så mkt.. kollat på film och även porrfilm! haha snyggt..ska snart gå hem o fika nått, innan jag går vidare till zanna ;) saknar henne fett mkt! jag vet inte riktigt vad vi ska göra, vi ska nog bara chilla o snacka lite oså! jaja, peace!!!!!!!!!!


* jag saknar dig, jag saknar dig , JAG SAKNAR DIG

---------

* så jävla snygg, haha jag svääär

Ovido - Quiz & Flashcards