Alla inlägg under september 2007

Av apologize - 28 september 2007 00:24

efter skolan idag, så åkte jag direkt till skb o fixxade lite grejjs.. sen drog jag o zanna ner till stan! kollade lite, men pallade inte gå på stan typ, så vi gick o köpte kinamat innan vi trog bussen hem! när jag kom hem chillade jag lite först, sen drog jag ner till kusin o chilla där ett tag, sen gick hon,jag o adel till ica o köpte lite grejjs, bland annat hårfärg till mig! nääjs de. sen kom shaho och arash elr vafan han heter o hämtade oss! fick åka skåpbil! snyggt!! jaja, när vi kom hem färgade malin mitt hår, så nu är jag typ svart hårig några dagar, sen kommer de bli typ mörkbrunt! jaja, efter de va klart så satte vi på prison break säsong 3, snyggingarna vettu ;) direkt efter de så gick jag hem, så ska typ sova nu, så jag orkar kliva upp o rida imorgon, och efter ridningen blire hem o duscha osv, sen stan.. ska fixa lite grejjs, o sola osv. sen blire förferre med: zanna, 2 från hennes klass, kasnke malin och cicci, sen dennis o micke oxå tydligen! kasnke nån mer, vem vet? nice kommer de bli iaf =D jaja nu ska jag soooova.. ciaaao


*  asså vissa har fan inga liv? bara sitta o snacka skit om andra är vad dom kan göra, snacka skit om varandra! FEL O BARA SÄGA DE DIREKT TILL PERSONEN! men näääe, självklart är det ju ingen som vågar de värkar de som! SÅ OM NÅN JÄVEL HAR NÅTT PROBLEM MED MIG, SÄG DE TILL MIG ISTÄLLET! blir mkt bättre så, men visst, haha de e klart att du,du & du kanske inte vågar? men vad vet jag? inget jag kan veta :) jaja nog om de..

Av apologize - 27 september 2007 01:04

haha fyfan va ONT de gjorde o få massagen inte så konstigt för min del, men endå! hållde allvarligt på döö! gjorde fan ondare en att bryta fingret och när de hoppade ur led! shit asså, jag bara skrek o nästan grinade fan :S.. aja när jag väl kom hem så va jag så jävla trött! la mig fotöljen o sommnade på engång typ, odå va kl typ 3.. o vaknade av att malin kom o väckte mig vid halv 8 kanske! så klädde jag på mig så åkte vi in till stan o sola! gjorde ganska ont eftersom jag redan va solbränd! men brun blev jag iaf :D ska sola på fredag med,om jag solar imorgon kommer jag ju döö! haha aja, efter de så åkte vi till ida-lisa o kollade på tv os.v sen vid halv 11 typ åkte vi hem! jag gick direkt hem så nu har jag legat o kollat på film o snackat med dennis lite på msn.. om jag sägersåhär, jag VET att du tkr jag e datanörd! men de e ju inte sant ;D haha elr? aja.. ska se en till film nu sen blire sova..imorgon ska jag inte på skolan iaf! för jag ha så jävla ont i kroppen, kan ju knappt gå :(  men jag ska iaf gå på fredag..imorgon kväll ska jag iaf bara vara hemma troja! =) ciaoo


----------

igår natt kom josef ut o surrade lite! så jag gick ut till parkeringen i mina fina pjamas kläder xD haha, isf så tog de kasnke en timme för mig att komma därifrån! han surrade som fan, elr kasnke va de jag? haha aja.när jag kom in igen va kl typ 3 elr nått. så då gick jag o la mig o sov.. as sköönt! men vaknade flera ggr inatt! så imorse ringde mamma o sjukanmälde mig pga. att jag hade så ont o nacken / ryggen! men sen vid kl halv 12 så pallade jag inte va hemma mer, så jag drog till skolan :D haha så nu sitter jag här, ska ha bild snart! senare får jag se vad som händer! kanske stan efter skolan elr nått! jaja pusshej =)

Av apologize - 26 september 2007 12:31

igår kväll såg jag psykaste filmen! haha, efter jag sett filmen så sökte jag filmen på internet, asså va de va för slags film! hahah de visade sig att de va en erotiktriller haha från 18 år även! inte undra på att den va psyk då! haha, jaja,somnade ju till filmen, så imorse när mamma ringde o väckte mig hållde jag på dö asså, de brändes i hela jävla ansiktet! haha jag såg ut som en tomat när jag kollade mig i spegeln, haha snacka om solbränd.. men efter jag hade smörjt in ansiktet så blev de  mtk bättre! jaja iaf, för ett tag sen så red jag pittelurvas  hahah (piterke)..goshästen! så jävla stor e han!jag såg ju ganska liten ut på han om jag säger så! haha.. aja. så ha nyss käkat lunch..ganska gott! är så jävla mätt så jag orkar knappt gåå.. :| as jobbigt! nu sitter vi o väntar på att vi ska få massage! fett skönt ju :D .senare så får jags e va de blir, tror inte jag kommer orka göra nått..så ska nog bara lägga mig o sova ett tag, o se film och självklart mina älsklingspogrm :D jaja ciaao


- jaaamen jag läääjuh

Av apologize - 25 september 2007 21:44

shuuus.


idag va de först skola, BARA JAG DÄR I MIN KLASS! HAHA YES..så de blev himmla slappt! sen drog jag hem, duschade os,v.. så drog jag o zanna på stan o kollade lite! käkade mat o solade :D hahah jag ser ut som en tomat i ansiktet..när vi kom hem började vi färga ögon fransarna osv. men de syndes ju inte ens på mig :( aja, gjorde ansiktsmask! minva rosa o zannas grön! haha vi såg ut som utomgjordingar hahaha. jaja sen nu har vi precis sett klart på despret <3 hihi love it..nu skaja iaf gå o sätta mig vid min dator, den "nya" har jag ju knappt nån musik på, så de e fett störande! aja. ciaooooo!  IMORGON ÄRE RIDNING PÅ G :D fett kult

Av apologize - 23 september 2007 16:55

fredag:

började dagen med att hoppa lite bana på camar! de gick ju kanon bra. efter de så åkte jag hem o duschade os.v följde med malin,moster o mauri till citygross käkade på frasses os.v när jag kom hem gick jag ut o mötte markus,anton o.co satt o chillade ett tag, sen gick jag bort till tråkmånsarna zanna&mel! fett tråkigt va de, haha dom båda satt o rå plugga,inte de minsta social! så då drog jag hem! så ringde pierre precis, så då kom han o josef o hämtade mig,så åkte vi till rikard o festade! ganska roligt, o träffa lite folk osv! sov över där med nåra! vart ju as trött..


lördag:

när jag vaknade så gick jag dirket hem! AA GICK! haha, de va ganska skönt o gå endå, men att gå från haga till ljusta med höga klackskor va ju ingen höjdare direkt! så lillida kom o mötte mig med cyckel typ ovanför färsta! sköönt de va o cyckla resten av vägen! haha, efter de så låg jag bara hemma i soffan o i sängen o kollade på film & tv! så jääävla skönt vare, tro itne ens jag va utanför dörren nångång :D haha,snacka om lat! blev en ganska tidig kväll! skönt de..


söndag:

idag vaknade jag kanske vid 12 skönt o sova ut! sen så kollade jag klart på filmen jag kollade på igår, efter deså gick jag ner till malin o kollade vad hon o adel gjorde! efter ett tag åkte vi till alnö o köpte pizza,sen nu är jag hemma igen! och ska se en film jag lånat av malin! :D ciaooo


- jag hoppas de inte är nått allvarligt ;/

Av apologize - 20 september 2007 22:39

dåligt less jag är på nästan alla inom "familjen" idag och jag är ju inte ensam om de heller precis.. så gå o dööö!

 -----

sen till alla "er" fula jävlar som kommenterar min blogg! hahah inte direkt man bryr sig om vad du/ni skriver direkt! snacka om att inte ha nått jävla liv asså, fattar inte ens att jag pallar skriva de!

------

jaja idag fick de kalas bra på skolan tills jag somnade! fick mer berömm idag :) dåligt stolt xD haha, aja..sen efter lunch va vi iväg o bowlade, ganska roligt men fick as ont i nacken så jag spelade inte så mkt. aja, efter de så tog jag bussen hem! o när jag klev av bussen kom ankan med sin brors as söta amstaff valp! så jävla söt va hon! haha aja, sen gikc jag till malin o busade med bifen! sen ha vi vart på ikea osv. färgat ögonbryna osv! näääjs! va nyss o hämtade adel så svängde vi in på statiol oså träffade jag cicci där :D  asa länge sen ju! iaf när vi åkte hem hade vi typ värsta diskitonen! haha onavligt..så när vi kom in till malin igen efter ett tag så frågade dom vart bifen var! DÅ HADE VI GLÖMMT HAN I BILEN, haha stackarn. HAHA, iaf så gick jag ehm efter ett tag, så nu sitter jag o snackar med PETRUS SOM JAG ÄR SÅ KÄR I OCH SOM JAG ÄLSKAR SÅ MKT! ELLER HUR VARE PETRUS ? :D haha..jaja nu ska jag se film o sova sen! så jag orkar rida imorgon, hihi.. ciaaao

Av apologize - 20 september 2007 00:25

shuus..

efterskolan va jag ju med malin, vi satt o snackade om allt möjligt som vanligt, sen så kollade vi på vårat kära tv pogram som börjat idag igen :D fett nice! aja, efter de så klippte hon mig, först bara luggen sen fick vi för oss att vi skulle klippa resten oxå! så nu har jag JÄVLIGT KORT HÅR! iaf enligt mig, har inte haft så här kort hår på flera år.. men jag tyckte de vart as bra iaf! men får vell se om jag tycker samma sak imorgon! :P haha, efter de va vi ute på prommis med bifen, sen tog hon med sig bifen o gick hem! så gick jag hem till mig så ringde josef precis! så han kom till ljusta idag igen! så vi satt o snacka ett tag os.v sen va han tvungen att åka! stackarn ;/ jag märkte direkt att de inte va nått som stämde! hoppas de inte va nå allvarligt iaf! aja, nu ska jag se film osova.. haha kommer ju dö imorgon när jag vaknar, kommer ju känns värsta konstigt med håret :O , men de löser vell sig, de växer ju alltid ut :D aja godnatt!


 *  du är ju inte heeelt bjuuuden du, hahaha

Av apologize - 19 september 2007 12:15

shuus.

igår natt kom josef hem till mig, han ringde typnär jag låg o sov, jag var fan helt död. haha, men kunde ju inte va dum! satt vi satt o snackade o rökte osv. ett tag, sen pallade inte jag va vaken me så han åkte hem igen! lite kult o prata med han endå xDhahha han e så efter.. aja..

har nyss vart ute o ridit på bob! haha sötponny.. han orkade inte så mycket idag, han va jätte seg! men ha va duktig! aja. sen efter de blev de lunch! och nu sitter jag här o chillar... sen idag ska jag vara med malin kusin, som vanligt ;) haha vet inte riktigt vad vi ska göra men vi får vell se :) nu ska jag jobba vidare iaf..ciaaao


-  i hope you know i miss you..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards