Alla inlägg under november 2007

Av apologize - 30 november 2007 18:46

klev upp halv 7 imorse, for iväg till stallet vid 8..fixxade massa grejjer,sen red jag på mario,först gick de inte så bra, sen gick de as bra! efter det åt jag lite mat, sen så red jag lite på pepsi i ridhuset med,hon va as pigg.. ville inte alls stå still! men tillslut gick de oxå bra :) .. sen så red jag till ljusta på gloria, mötte anton o tog en cigg! hahaha försökte få upp han i sadeln men han vågade inte eftersom dom är ju så "stora och farliga" haha..  aja, på hemvägen trodde jag jag skulle dö, hon va så jävla pigg och jag hur trött som helst! hahah, men hem kom vi iallfall utan avrammlingar elr nått! sen gjorde jag klart henne, efter det så åkte jag hem o la mig o kollade på lite tv med anton! sen har vi bara chillat, ha lagat lite mat os.v lite senare nu har yeff o markus oxå kommit, sen vet jag inte om pierre och vachik kommer..för vi tänkte sitta o dricka lite öl ikväll oså, de blir säkert mys! aja nu ska jag ÄNTLIGEN FÅ DUSCHA! pussshejjjjjjjjjj

Av apologize - 29 november 2007 23:18

va inte i skolan idag, pga. att jag spydde inatt + att jag o anton sov typ INGENTING inatt, så jävla jobbigt! men vi hade mysigt iaf! aja.. låg i sängen o myste på o snackade typ tills 4 nått.. då käkade vi lite mat och sen drog jag på mig kläder och drog iväg till stallet och red gloria! ibörjan va hon as pigg,trodde jag skulle döö, för jag va ju helt slut ikroppen! men de gick bra tillslut! kollade lite på matilda när hon red pepsi medans oxå! superfin ponny asså,har sån tur som ska få ha lilla bäbisen i helgen! :) sen när jag kom hem så va klockan ganska mkt, eftersom jag va tvungen att åka bil först till g-hodde, sen till njurunda sen till stan os.v käkade även donken med malin,adel& ida! mums sa magen,haha.. när jag kom hem så kom patricia ner till mig, så vi gick upp till henne med tyson o alla hans saker,efterson hon ska han i helgen! så snällt så :) så jag chillade där ett tag med henne, haha hon e så sköön asså! hahaha..så hon följde med mig en bit hem, eftersom jag va tvungen att gå hem till anton + att jag måste duscha så ska jag hinna sova oxå! ska ju upp tidigt imorgon så jag orkar med alla hästarna! aja nu måste jag värkligen gå o duscha ode! ciaoooo

Av apologize - 28 november 2007 22:02

fyfan vad less jag va förut idag.. åkte på stadium med malin och skulle köpa "mina" skor jag har längtat efter!!! MEN NÄÄÄÄE DÅ FINNS DOM INTE ENS LÄNGRE, sen så fanns de inte heller i en annan färg i min storlek, sen kollade jag på nåra fred perry elr vafan dom heter, då fanns de inte ens nåra i min storlek! kunde ha 36 men jag vill endå kunna ha en extra strumpa nu på vintern, sen kollade jag på andra med! men fanns inte i min storlek i nåra skor av dom jag ville ha!  men men.. får kolla på stan imorgon eller nått, om de inte finns där vet jag inte vad jag gör!! aja.. efter de va vi o släppte bifen o tyson med! så dom fick busa lite..senare har jag mest kollat på tv o chillat med grabbarna os.v just nu är jag med anton,men han är irriterad på mig för att jag blev "sur" och "skrek" för han ville sitta vid datron, eftersom jag kollar på tv och sitter vid datorn samtidigt! hahaha så nu ska han få sitta, för jag vill itne att nån surkuk ska sova hos mig spec inte i MIN säng! haha, jaja hejdå


* fetttt grymt

Av apologize - 28 november 2007 14:39

igår va jag mest bara hemma, haha hade lite chill för mig själv, busade massa med tyson os.v .. sen senare mot kvällen gick jag&tyson o mötte, patricia,anton&markus vid busshållsplatsen,så gick markus oanton hem till markus, och jag otyson följde med patricia en bit iaf! så fick tyson följa med henne hem! medans jag gick hem o kollade på despret, efter de så gick jag upp till patricia, chillade där ett tag! sen gick jag,tyson,anton o markus hemmot! markus hem till sig o vi hem till mig! låg o kollade på en film och åt chirre o dirre & godis! haha..kommer inte ihåg när vi sommnade men de va nå jääävulskt skönt o sova ut imorse iallfall! anton åkte för ett tag sedan, för han skulle på möte! jag är ju ledig idag, så ska snar gå ut med tyson sen ska jag duscha os.v sen blir nog en ikea! eller BIRSTA CITY! haha låter så fuult! aja.. ska nog köpa mina skor idag,men jag vet inte riktigt om jag vill ha som nu, vill nog ha låga ist! men vi får se vad de blir! men jag vill endå ha dom skona för dom är grym som fan! :D haha.. jaja, nu ska jag klä på mig och gå ut med tyson..

* så jävla söt

Av apologize - 27 november 2007 12:28

hejhejhallååå!!!


började dagen med stallet,hoppade camar! den jävla kossan som inte vet vart hon har sina ben! haha,vi hoppade bana och de gick lite snabbt,känndes fan som om vi skulle gå omkull eller nått! men men.. så less på den hästen nu,kanske bara för idag? haha för hon är ju så söt! aja..ska snart hem till tyson, han va så gosig inatt! först skällde han o gnällde o hoppade,bet och skulle äta på saker för att han inte fick sova med mig! men jag va ju så jävla trött så tillslut så fick han hoppa upp i sängen! han sov med sitt huvud i min nacke eller vad man ska säga! han låg där när jag somnade och när jag vaknade! sen imorse ville han inte kliva upp därifrån, om jag "puttade"  bort han så la han sig där igen och lät som en liten gris,hahah! aja..ikväll blire bara chill, är ledig imorgon vilket är så skööönt så jag kan sova söönder sen imorgon =D aja,skriver mer ikväll elr nått!!


* ååååh,jag pallar inte mer! kan de inte bara få ett slut nångång?!

Av apologize - 26 november 2007 21:00

hej! anton sov hos mig inatt igen, sen imorse hade jag as ont i huvet os.v satt jag gick inte på skolan förns vid lunch typ! cissi kom även, så hon var med på lektion os.v sen släppte vi gloria i ridhuset! shiiiit vad hon rejsade, hon gick omkull o grejjs :S aja.. sen gick vi till bussen! men precis innan bussen skulle komma, så fick jag skjutss hem av min snälla lärare =)  när jag kom hem gjorde mamma lite mat åt mig, sen la jag och tyson oss i sängen och sov, jag sov tills typ halv 9 då mamma väckte mig! är så jävla trött.. just nu så ligger tyson i knät o slickar/ biter mig i knät, haha han är så söt! fast inte när han bits då!! aja.. nu ska jag gå o röka och gå ut med tyson innan prison break börjar!  ciaoooo


* fattar inte varför NI ska läsa våra bloggar för! :S som om jag skulle gå o kolla allt du/ni gjorde på datorn! och så är de ju knappast! så STICK !!!!!!

Av apologize - 25 november 2007 16:27

jag vet inte alls vad jag ska skriva idag,är bara så jävla less på allt, jag orkar fan snart inte mer,det är så svårt att hålla allt inom sig o le och lådsas som inget har hänt eller händer! jag vet inte vad jag ska göra heller,fan oxå! hur ska allt gå? just nu känns inget så uppmuntrande..visst har lite att se fram imot tills helgen, men sen då? jag vill inte heller att folk ska tycka synd om mig som vissa gör! vissa är fan överdrivna , snälla låt mig leva mitt liv! det är mitt liv och mina val..det var allt för mig denna gång!

* jag hatar det, värkligen HATAR det..

Av apologize - 24 november 2007 13:58

dagen började med stallet,red först lite på piterke men han va så jävla stark i hoppningen så jag´och elin bytte så jag fick min bäbis! sen åkte jag hem o fixxade lite grejjer,sen åkte jag o malin o släppte bifen &tyson! trodde inte dom skulle gå ihop så bra som dom gjorde med tanke på att dom inte gjort de förut! men dom hade skit kul, iaf tyson! han hoppade o skuttade så jävla roligt o kolla på! aja. sen åkte vi hem med hundarna, sen åkte vi in på ikea en sväng, sen åkte vi runt lite, sen körde även jag bil :D haha de va as kul! aja, sen hämtade vi adel sen åkte vi hem då duschade jag o grejjs. sen gick jag upp till patricia där grabbarna va! chillade där ett tag, sen gick hon & jag ner o hämtade tyson.. hade iaf ganska kult där.. sen gick alla vi hem, anton o jag skulle se film men han inte se så mkt innan vi rå deckade! haha.. vaknade typ nyss iallafall, behöver ju inte gå ut med tyson för de hade mamma o ida redan gjort några ggr! så skööönt! aja..

sen idag vet jag inte vad som händer, tror jag ska upp till patricia med tyson o chilla där, sen kanske va med grabbarna eller nått! får se hur de blir med allt! jaja nu ska anton sitta vid datorn innan han äter upp allt godis! haha, ciaooooo

Ovido - Quiz & Flashcards