Alla inlägg den 16 december 2007

Av apologize - 16 december 2007 20:33

igår så chillade jag hemma,myste framför tv:n med lite film oså, sen kom anton upp hit, snakade lite oså! sen kom pierre,markus&yeff! satt här o drack massa öl, sen kom även nå tjejer sen kom även alexandra, fett länge sen jag såg den tjejen asså! vi var fulla o glada och hade kul :D haha "jag skiter i säger ja" hahah, så jävla fult! aja. sen drog först dom andra tjejerna hem, för jag körde ut dom efter ett tag, sen gik alexandra med! så då var de bara jag o grabbarna kvar! vi hade ju lite små kul,haha..aja sen drog markus, yeff och pierre! jag o anton kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde sen, men snackade lite oså.. sen kollade vi lite film HAHA MEN DE BLEV INTE SÅ MKT TITTANDE OM JAG SÄGER SÅ! hahah.. aja..myste lite efter de inann vi sommnade! sen imorse kl 9 typ klev vi upp eftersom jag skulle iväg, de va så hemskt när vi skulle skiljas åt :( men men, inte så mycket man kan göra åt! jag gick iallfall vidare till stallet, för de va lucia firande där, så jag körde lilla bilbo..sen så fixxade jag massa annat med, kollade även på när allt annat var! sen vid 6 tiden vare ju "vårat" lucia firande, jag hade vanessa.. haha hon var så pigg, hon ville inte gå vid läktaren heller, men de gick bra endå..haha, aja nu är jag hemma iallafall, är ledig imorgon så ska ta mig ett bad nu sen ska jag lägga mig och kolla på film hade jag tänkt. peace


* fuck you, I HATE YOU

Ovido - Quiz & Flashcards