Alla inlägg den 24 december 2007

Av apologize - 24 december 2007 01:57

hejhejhallååå..


inte skrivit på nån dag, men men helgen behöver nog inte nämnas  :) haha

aja. idag vaknade jag vid 2 typ, så ringde patricia o frågade om jag skulle med på stan, så de va bara att skynda sig att göra iårdning sig så, vilket gick snabbt(10min typ) aja..väl på stan så fick jag as ont i huvet,så jag skulle gå ut o vänta på pattan, då äre nån mysko kille som typ går efter mig helatiden, och sen började han snacka med mig först på arabiska jag fattade nada, sen snackade han på engelska, och jag spelade dum! men han gick inte iväg, haha shit asså..sen efter jag sa åt han att låta mig vara så fortsatte han följa efter mig endå! äcklig jävel asså, tillslut gick jag o pratade med vakten, då gick han iväg! IALLFALL FÖR ETT TAG! men men, han försvann efter 1½ timmes förföljande..aja.sen gick jag o patricia till nån kille, men jag pallade inte stanna..så jag gick ner till bussen o åkte hem o käkade lax macka :D mums..sen vet jag itne riktigt vad jag har gjort :S pierre kom hit för nåra timmar sen, vi har vell inte gjort så mkt kollat på tv o sutte vid datorn o rökt :D hahaha, aja nu ska vi gå o röka o se film!


* IMORGON ÄR DEN TRÅKIGASTE DAGEN PÅ HELA ÅRET, HAHA FÖRUTOM NÄR MAN FÅR ÖPPNA JULKLAPPAR DÅ, MEN VÄNTAN ÄR SÅ JÄVLA JOBBIG! hahaha

Ovido - Quiz & Flashcards