Alla inlägg den 5 december 2007

Av apologize - 5 december 2007 10:24

försov mig idag, ska tydligen baka nu.. men jag pallar inte,har ingen ork till nånting typ. sen efter de ska vi åka o käka på kina! efter det vet jag inte vad som händer! ska nog bara vara hemma, kanske chillar lite med pattis eller nått! får se vad de blir iallafall!!!


* de finns folk som förstår och folk som inte förstår och du värkar ju vara en som inte förstår,men tydligen så vill du bara förstöra..du har försört för mig förut, och värkar inte tveka på att göra det igen! men jag säger bara det,hoppas du får känna som jag känner en dag!!


får se hur länge jag orkar med allt,just nu känns inget ljust för mig..
jag vet inte längre hur jag ska få allt att funka,känns som allt jag gör är fel. jag orkar knappt med skolan längre när inte du finns vid min sida! 
 kickan* min ängel  :'(


* ingen eller inget kan få mig att sluta älska dig - A.R

Ovido - Quiz & Flashcards