Alla inlägg den 4 december 2007

Av apologize - 4 december 2007 12:18

helgen + måndag ..


hello,helgen har vart lite blandat..men endå ganska skön.. skönaste på hela helgen vet jag inte riktigt va de va! men har ju som sagt vart "hästvakt" åt ; pepsi&gloria och de va ganska skojj! sen så har jag drukit lite öl både fredag&lördag.. fredagen började ju as bra västa mysigt o allt, sen blev allt fuckat,men sen blev de bra igen :) haha..i lördags hade jago anton mysigt hemma kollade på lite film osånt..tills du ringde o försörde allt, jävligt störande! jag menar, har du ingen hjärna eller? aja.. palla inte bry mig! i söndags så vare ju oxå stallet, red bara pepsi en snabbis, sen drog jag hem o duschade os.v sen vet jag inte riktigt var jag har gjort..köpte kebab till mig o pizza till anton! MUMS.. sen så såg jag inget mer av dom den kvällen, för jag va ju iaf med patrica som tur var..vi hade lite små kult iallafall :D sen när jag skulle ringa grabbarna va klockan typ 2 ;O hahah och jag trodde den va typ 9 halv 10 så alla låg osov! då gick jag oxå hem o sov, värsta skönt!!! 


sen imorse va jag hur seg som helst,men kom upp ur sängen iallafall.. så drog jag iväg till stallet,käkade lite frukost sen så gick jag ut i stallet o började fixa, red iaf mario! men de gick inte lika bra idag, både han och jag känndes lite trött! men han va duktig endå :) aja, har typ inget att göra just nu vill bara hem o sova vilket jag tror jag ska göra för jag har sån jävla huvudvärk ;( aj aj aj                   aja hejdå!!  FÅR IALLAFALL SE VAD SOM HÄNDE SEN IKVÄLL!!!!!


* kan du inte fatta att det är DU bara DU

Ovido - Quiz & Flashcards