Alla inlägg den 14 december 2007

Av apologize - 14 december 2007 16:55

dagen började med hoppning, red mario men när jag började trava kände jag att han va "halt" han gick inte bra iallfall! så de va bara hoppa av och "springa" och hämta en ny häst! tog camar, shit va stor hon va motför lilla bäbis mario! hon va as pigg, hon bockade o sparkade o hade sig! haha hon lät som aa vet inte vad! aja..efter de så gjorde jag massa annat i stallet innan jag åkte hem, när jag va hemma han jag inte va hemma länge innan markus och anton kom upp, sen efter ett tag kom yeff! men just nu så åkte dom iväg en snabbis, så snart kommer vell pierre, sen kommer dom andra igen! eller hahaha även att dom kom precis. aja. nu är anton&markus här iallfall..så ska vell gå o va lite social =) .. får vell se vad som händer sen, ska vell vara med dom här propparna.. peace

Ovido - Quiz & Flashcards