Alla inlägg den 11 december 2007

Av apologize - 11 december 2007 22:33

imorse försov jag mig,jag va så jävla trött asså! men men..när jag kom till stallet så red jag på mario min lilla bäbis :) haha..efter de så fixxade jag massa julkort ogrejjs! sen så åkte jag hem odhuschade, la mig i sängen o kollade på tv o käkade lite mat! sen så har jag kollat/fixxat lite på datorn med! sen så gick jag upp till patricia o har sutte hemma hos henne o myst lite, snackade om allt möjligt! hon är ju för snäll asså, sen så gick vi o kollade på kattungarna, jag ska ju få en! men de kommer ju va så svårt att välja imellan dom 2 dom är kvar, för båda är lika söta, men dom har olika färger osv.! men vi får se hur de blir..har ju som sagt nåra veckor att bestämma mig satt..aja, kom nyss hem! patricia kanske kommer ner till mig snart, men just nu känner jag att jag inte orkar, vill bara lägga mig i sängen och sova! aja, får se hur de blir när hon ringer! ska lägga mig i sängen nu iallfall, pusshej


* jag hoppas du vet

Ovido - Quiz & Flashcards