Alla inlägg den 18 december 2007

Av apologize - 18 december 2007 18:50

shu,igår så var jag med grabbarna.. vi chillade först lite hos patricia lite, sen gick vi ner till pierre! efter ett tag gick alla hem utom jag..jag stannade där och satt o skratta med dom andra grabbarna, sen då vare bara jag,pierre och dennis kvar och dumma dennis tog min mobil och ändrade hans namn på mobilen, och satt o skickade konstiga sms! haha ful han är! aja, lite senare följde pierre med mig hem en bit, snäll han är! aja..när jag kom hem kommer jag inte riktigt ihåg vad jag gjorde..men gick iallfal på skolan imorse, hade ju bara stallet satt..red rocky,först var de ingen hitt direkt men de gick bra tillslut iallfall, efter lunch någongång så hjälpte jag tina lite, sen hade hon brottom och hann inte rida, så jag fick rida stor platon! trodde han skulle va lite "klumpig" att rida,men de var han inte! jätte trevlig häst faktiskt! aja..sen åkte jag hem, sen dess har jag typ bara suttit i min soffa vid datorn, haha..nu ska jag iallfall duscha, sen blir de massa tv troja! peace


* jag saknar er alla - A - C - K    :'(

Ovido - Quiz & Flashcards