Alla inlägg den 15 december 2007

Av apologize - 15 december 2007 19:32

hallådär..


vart inte en så lyckad fredag med tanke på att jag fick veta att du var jätte dålig :( jag vill inte att du ska dö! men det är inget jag eller någon kan göra någon åt! och det är nog de som är jobbigast!aja..just nu är jag med ljusta grabbarna som vanligt, och dricker lite öl! blir bara hemma o chilla ikväll! tror inte ens jag pallar gå utanför dörren ikväll! vilken tur att jag har er grabbar,så jag slipper sitta hemma o deppa själv! men det är tråkigt att du åker imorgon anton,jag kommer endå sakna dig! jag älskar den killen så mycket! älskar alla er grabbar så mycket! det är bara så jobbigt att allt skit ska komma på engång, de har varit så mycket på senaste tiden! men det är tur att man har vänner som håller en utanför problem os.v
tro mig, jag vet.. men lär sig respektera livet / sina vänner mycket mer när man redan har mist en vän, så vill man inte mista några fler,så alla ni som läser denna blogg! kom ihåg att hålla era vänner kär, man vet aldrig när någon förvinner föralltid!

rest in peace * K

Av apologize - 15 december 2007 00:29

så jävla less nu, varför ska alltid allt fucka upp sig för mig för?!  först imorse hände dedär, sen va allt chill, sen dedär och nu dehär! jag säger bara, snälla lämna mig inte, jag vill inte att du ska dö :'( :'( :'(

Ovido - Quiz & Flashcards