Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

hos pierreeeeeeee

Av apologize - 5 mars 2008 00:05

shuuu, idag så blev de ridning på bob order av gunilla HAHA till och med söndag som hon sa! haha jaja, sen vare hopp lektion på snoppen ;D fan va köng han är asså! så jävla bäst! sen skulle jag igentligen rida pebsi med men orkade inte för jag o sanna skulle hem till mig och åka skridskor, hahah vilken jävla stjärna hon är asså :D de va kul iaf! sen gick vi hem till mig o såg gossip girl! sen när hon åkte hem så chillade jag hemma ett tag först, sen gick jag ner till pierre, sitter o dricker lite nu med grabbarna, pierre såklart, sen så äre yeff,markus,joel och karim sen äre mia och nån till.. jaja, jag o yeff sitter o chillar här uppe, och pierre är sur och irriterad :D haha jaja nu ska jag va lite social med yeff innan jag drar! ciaoooooooo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av apologize - 29 mars 2008 01:50

NUMERA KOMMER JAG BLOGGA PÅ:   laurin.blogg.se     PEACEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ...

Av apologize - 27 mars 2008 23:35

dagen började vell ganska bra! red ut på bob med cissi och bella! i början av backen bara tvärvände dom :S vi fattade ingenting! aja man vi fick dom att gå fram till slut! sen efter de så satt vi bara o dega i cafeterian typ tills sanna kom! då skull...

Av apologize - 23 mars 2008 23:47

shit,har inte skrivit på länge nu känns de som..   vet inte vart jag ska börja, men kan ju börja med helgen.. i fredags va jag hemma och såg film, sen gick jag ner till gubbarna och drack lite öl ;D haha.. sen drog jag och mötte markus, yeff,katja OC...

Av apologize - 19 mars 2008 14:31

slutade vid lunch idag! hyffsat skönt, så jag åkte hem o sov ett tag tills cissi ringde och väckte mig, sen kunde jag inte somna om.. så nu snart ska jag lä på mig och gå och möte micke! :D de va ju ett tag sen..ikväll blir de iallfall ridning, sen s...

Av apologize - 17 mars 2008 18:23

angånde mitt förra blogg inlägg! hahahaha... jag och sanna små tjaffsade lite, så jag "lådsades" va skit arg på henne för en grejj, haha stackarn va helt förstörd för hon trodde allvarligt på de jag hade skrivit med, okej jag va ju lite små sur men i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards