Direktlänk till inlägg 21 februari 2008

blääää på dig!

Av apologize - 21 februari 2008 23:04

shuuuuu.


vaknade idag och va helt seg i kroppen och hade as ont i axlarna o nacken.aja nog om de! drog till stallet o fixade lite grejjs, sen så va jag hundvakt ett tag åt världens sötaste amstaff valp! så jävla fin alltså.. säger bara jag vill haaaaa! sen kom malin o hämtade mig så åkte vi på ikea o kolla runt lite oså! sen åkte vi o hämtade ut mina bruna linser och åkte o hämtade upp mat =kebab :D .. sen efter de så åkte vi och hämtade adel och hyrde film! sen när jag kom hem så hade jag äntligen fått nya koss härlurar, eftersom min cp kattunge gjorde sönder mina andra!!  men men..sen gick jag ner till malin igen och så såg vi på filmerna! så jag kom typ hem för ett tag sen bara! ska gå o lägga mig o se film snart! men först ska jag ladda upp bilderna som jag fick av bettan från i sommras :D hahah fyfan vilka bilder asså! :D hahah! Imorgon ska jag iallfall vara med grabbarna, snackade med pierre förut så vi skulle hitta på nått KUL :D hiih jaja nu ska jag gå och röka PEACE

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av apologize - 29 mars 2008 01:50

NUMERA KOMMER JAG BLOGGA PÅ:   laurin.blogg.se     PEACEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ...

Av apologize - 27 mars 2008 23:35

dagen började vell ganska bra! red ut på bob med cissi och bella! i början av backen bara tvärvände dom :S vi fattade ingenting! aja man vi fick dom att gå fram till slut! sen efter de så satt vi bara o dega i cafeterian typ tills sanna kom! då skull...

Av apologize - 23 mars 2008 23:47

shit,har inte skrivit på länge nu känns de som..   vet inte vart jag ska börja, men kan ju börja med helgen.. i fredags va jag hemma och såg film, sen gick jag ner till gubbarna och drack lite öl ;D haha.. sen drog jag och mötte markus, yeff,katja OC...

Av apologize - 19 mars 2008 14:31

slutade vid lunch idag! hyffsat skönt, så jag åkte hem o sov ett tag tills cissi ringde och väckte mig, sen kunde jag inte somna om.. så nu snart ska jag lä på mig och gå och möte micke! :D de va ju ett tag sen..ikväll blir de iallfall ridning, sen s...

Av apologize - 17 mars 2008 18:23

angånde mitt förra blogg inlägg! hahahaha... jag och sanna små tjaffsade lite, så jag "lådsades" va skit arg på henne för en grejj, haha stackarn va helt förstörd för hon trodde allvarligt på de jag hade skrivit med, okej jag va ju lite små sur men i...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards