Alla inlägg den 13 december 2007

Av apologize - 13 december 2007 09:07

heey, igår när jag kom hem från skolan mådde jag inte direkt bra, med  tanke på att jag spydde på morgonen och låg och sov på skolan typ! så direkt när jag kom hem så la jag mig och sov, och patricia ringde då o då, haha hon sa en så söt sak som jag inte kommer ihåg,men jag kommer ihåg att de va gulligt iaf! haha, sen så vara bara att kliva upp o gå hem till pattis för att hon hade gjort mat till oss! om man inte har äte på 2 dar så brukar man inte få i sig så mycket mat! men jag kan lova att jag åt ganska mkt, för de va så gott :D haha aja skitsamma, sen låg vi o kollade på tv o film och allt vad vi gjorde, pattis stackarn hade lite problem,men de löste sig ju efter en timme typ, haha du skulle lyssnat på mig gumms! jaja..kom vell hem vid 22 tiden typ,då gick jag o mötte pierre,fick en ciggas,snackade lite.. sen så gick jag hem o kollade på film,hatar när någon har gratis sms, så skickar dom typ 1000 stycken! så sluta upp med de nu :) men jag fick ju så lov att sätta mig vid datorn då iaf,påfall de skulle va nått viktigt! vilket de inte värkade va, du kanske bara va lite pratsjuk ;)..sen fter nån timma, väntade min sköna säng,vilket var hur skönt som helst o ligga där o bara slappa som vanligt! imorse va jag hur dööö som helst! men nu är jag pigg iallfall! aja, nu ska jag gå o baka peppakakor :D iiiih pusssshej


* soc + polisen.. jag tror inte jag är så dum o skriver massa saker som ni igentligen vill att jag ska skriva,haha .. SÅ SLUTA LÄS MIN BLOGG, FÖR NI HAR INGET MED MITT LIV ATT GÖRA........

Ovido - Quiz & Flashcards