Alla inlägg den 26 december 2007

Av apologize - 26 december 2007 20:32

shuuus


ahapp,då va julen över.. bara nyår kvar då :D


aja, igår så färgade malin håret på mig, mörkbrun..men de är  typ svart nu! haha  aja, sen efter de så fixxade vi lite annat..sen kom shaho till malin,så jag,malin,adel&shaho satt o spelade kort o drack! hahah satt där ett par timmar, de va vell ganska trevligt förutom allt tjaffs! :P haha..sen när dom skulle vidare så gick jag hem till pierre,rökte en cigg.gick upp på hans rum o skrattade åt markus, sen deckade jag i sängen! haha vaknade av att de va jävligt trångt, dela en 90 säng med pierre med alla kläder ¨på +täcke är inte de bästa man kan göra direkt, så vid 5 så väckte jag pierre, hahahha de va så jävla kul, för han sa samma saker helatiden,haha.. sen vaknade även markus! efter typ en halvtimme va pierre vaken och jag kunde äntligen gå hem till min sköna säng :D somnade inte förns halv 10 typ! men men.. senare så har jag typ bara chilla hos malin o adel o sett film..sen gick jag ner till pierre där oxå grabbarna va.. käkade nyss lite pizza,vet inte riktigt va vi ska göra nu men..jag ska vell endå gå hem snart troja..läju gå hem o se film o sova eller nått.. ciaooooooooooooo

Ovido - Quiz & Flashcards