Alla inlägg den 19 december 2007

Av apologize - 19 december 2007 20:19

shuu, idag försov jag mig så direkt när jag kom till skolan så skulle vi åka hem till ena läraren och käka julmat, men jag fick as ont i magen efter de så jag ville bara hem! efter de så åkte jag hem, så han jag va hemma kanske 10 min sen drog jag ner på stan o mötte lill sanna! vi guck runt o kollade ett tag, sen så satte vi oss på donken o käkade lite o snackade oså! sen tog jag bussen hem, haha satt med ankan på bussen o skrattade! jag kunnde inte sluta prata, haha! aja. sen kom yeff o mötte mig på busshållsplatssen så gick vi hem till pierre o markus var! chillade där ett tag, sen gick vi hem till mig..dom gick ut en sabbis och kom nyss tillbax! vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men vi ska iaf se film nu! ciaoooo


* saknar dig jätte mycket konstigt nog :(


Ovido - Quiz & Flashcards