Alla inlägg den 8 december 2007

Av apologize - 8 december 2007 21:40

heloo, vaknade inatt av att jag saknade lillgubben och undrade vart han hade tagit vägen, sen somnade jag om och vaknade precis innan väkarn skulle ringa..jag klev upp o chillade lite, rökte lite ofikade sen klädde jag på mig och drig iväg till stallet, tränade ju idag för gunilla på mario! det gick as bra, eller de gick välldigt bra,och jag var as nöjd med han! han har ju trots allt inte så mycket ork! men men.. aja efter de trog jag hem o duschade, åt lite mat och kollade på film.. sen drog jag ner till pierre, har chillat här med grabbarna nu nåra timmar, va hem en snabbis med och hämtade pengar och bråkade med mamma, vilket jag inte ville :( men men sånt händer ju OFTA!!!.. när jag kom till pierre va de pizza på G ! fett gott va de, också en cigg på de! de är nice de..vi chillar i pierre och dennis rum nu med lite tv/dator.. jag ska iaf snart gå hem o sova, så jag kommer upp imorgon! eftersom jag ska träna oshit :P får vell se hur det går, men jag hoppas på de bästa :) aja ska chilla med grabbarna nuja,. pusspusspusspussspusss


* jag hatar det, jag svär jag hatar det!!!!!!!!!!!! 

Av apologize - 8 december 2007 10:27

kom knappt up ur sängen igår,i torsdags natt så hade jag ju tydligen svimmat på toa, de enda jag kommer ihåg att jag slog i huvudet i handfatet sen vaknade jag upp, och "kröp" så gott jag kunde till mitt rum och sängen..de kanske va därför jag inte orkade kliva upp vad vet jag? men jag kunde knappt gå heller! så jag la mig o sov en timme till,sen klev jag upp o duschade os,v han med en snabb fika med! sen kom jennie o hämtade mig med full bil av barn! så åkte vi ut på alnö och hade begravning :( så jävla jobbigt var de, jag satt o tänkte på gamla minnen os.v så började de endå kännas bättre lixom att när man vart hon ligger os.v känns endå bättre på nått sätt.. men men :'(  efter de så åkte vi till stallet och käkade lite mat, sen så hoppade vi, jag hoppade mario de gick ju lite som de gick! jag blev så jävla arg på han, gittan stog med lång pisken och grejjer! hahah. fult de va endå!
efter de så fick jag skjutss hem av gittan och mathilda!

sen så fixxade jag lite hemma, sen drog jag iväg med grabbarna till pierre! satt där o chillade, fixxade hans&dennis rum..de blev jävligt chill faktiskt! satt där hela kvällen typ o kollade på film, lyssnade på musik os.v hade de jävligt roligt och mysigt iaf! sen drog jag hem vid 12 nått eftersom jag skulle upp idag! ska ju vara med på hoppkurs  :D i min grupp är det cissi och mathilda iaf :D sen så är det nåra till jag inte kommer ihåg, men de blir säkert bra!! aja, nu ska jag gå o fika sen ska jag åka till stallet! ciaooo

Ovido - Quiz & Flashcards