Alla inlägg den 23 mars 2008

Av apologize - 23 mars 2008 23:47

shit,har inte skrivit på länge nu känns de som..


vet inte vart jag ska börja, men kan ju börja med helgen.. i fredags va jag hemma och såg film, sen gick jag ner till gubbarna och drack lite öl ;D haha.. sen drog jag och mötte markus, yeff,katja OCH DANNE :D haha..va ute ganska länge,haha katja va ju lite för full..stackarn..aja, sen drig jag markus och danne hem till mig, men jag somnade ganska snabbt! på lördagen

var jag först och red ut i skogen med "barnen"..sen efter de va jag bara hemma och såg film med lillkusin..idag. har jag vell inte gjort mkt, bara vart hemma på förmiddagen, sen på eftermiddagen så åkte jag o malin till stan och hyrde film,käkade på max, och skjutssade adel och shaho typ..HAHA OCH FÅR INTE GLÖMMA ATT ANTON RINGDE MED :D saknar dig ju lillgubben..sen när vi var hemma kollade vi på en film.kommer inte ihåg vad den heter, men ganska bra var den iallfall.. sen gick jag hem för att jag var så trött, sån jag lånade med mig en av filmerna vi hyrde som jag ska se nu!  ciaoooo


* IGÅR FIRADE MALIN OCH ADEL 4 ÅR! med de firade dom att förlova sig,fyfan va gulligt :) de va på tiden, och typ bara en vecka kvar tills dom flyttar till stan  med! bara en unge som fattas nudå, jag menar dom har ju volvo och hund inget hus, men en lägenhet iallfall :D haha aja.. PEACE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards