Alla inlägg den 13 mars 2008

Av apologize - 13 mars 2008 00:42

halloooo..


har haft skitsvårt att sova på flera dagar pga hostan osv.. skulle igentligen gå på skolan idag vid luchen men mamma hade ju glömt att väcka mig innan hon drog på jobbet! men men.. vaknade iaf vid  3 så fikade jag lite osv, sen åkte jag upp till stallet, red bob idag på dressyren red han igår på hoppningen med eftersom jag inte fick byta för gunilla :P haha jävla tant! neerå, men de gick allafall bättre en väntat! han har ju blivit ganska fin nu..hon ville iallfall att jag skulle fortsätta rida han lite på "fritiden" eller vad man ska säga..aja, hade lika svårt  att andas idag igen, så när jag o ida var påväg hem från stallet hållde jag på svimma o grejjer :S så mamma tvingade mig sen att åka upp på akuten! fick då svaret : astma.. yey vad kul! haha not..har iaf testa lite astma spray nu, först trodde jag inte de finkade så jag drog i mig en till gång ja :S kanske inte så smart, för nu skakar hela jag.. fingrarna darrar sönder haha as svårt att skriva, men jag ska iallfall gå på skolan imorgon, så jag ska gå o lägga mig nu så jag somnar någon gång! peace..


-  går inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dig och oss <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards