Alla inlägg den 14 mars 2008

Av apologize - 14 mars 2008 00:05

tjabba..


kan ju börja med att berätta att jag fick nå jävla asma anfall eller vafan man säger inatt! mamma stackarn fick ju panik och hållde på ringa ambulansen o grejjer.. men jag tog den där jävla sprayen och va ute o fick lite frisk luft, så efter 20 min eller nått så kunde jag iaf andas normalt..mamma snackade med dom på sjukhuset och dom tyckte jag skulle komma upp på engång, men jag pallade fan inte, vadå de går vell över efter ett tag lixom.. aja,


va iallfall inte på skolan imorse eftersom jag inte fick nån sömn, sen drog jag dit efter lunch typ.. cissi kom o gjorde mig sällskap vi hade ganska kul där uppe i cafet asså :P haha aja.. sen kom malin o hämtade mig så har vi typ kollat på film o snacka oså.. sen helt plöstligt började anton skicka sms :P dåligt förvånad jag blev de! blev iallfall as glad :) haha.. snackade med han kanske 1½ timme eller nått..sen va han tvungen att gå för att han skulle duscha, men han kom iallfall in på msn lite senare så vi fick snacka vidare :)  hehe..aja, efter de har jag inte gjort så mkt loda framför datorn och tv:n typ.. ska ialfall gå o lägga mig i sängen nu så jag somnar någon gång!   PEACE


* jag saknar dig tönt :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards