Alla inlägg den 5 mars 2008

Av apologize - 5 mars 2008 12:55

shuuyaaa, vaknade för ett tag sen av att markus bankade på min ruta! fyfan va less jag blev, men de va bara att kliva upp! haha, sen när han gick så fikade jag lite! uscha vad äckligt de är o fika på morgonen,blää på de :P.. men måste ju äta, ska snart iväg till stallet o rida pebsi och bob sen äre ju lektion idag oxå, men får se om jag orkar rida då! ska iaf va med bettan o sanna ikväll,läju bli nice! HOPPAS JAG IAF ;) jaja nu ska jag dra ciaooo

Av apologize - 5 mars 2008 00:05

shuuu, idag så blev de ridning på bob order av gunilla HAHA till och med söndag som hon sa! haha jaja, sen vare hopp lektion på snoppen ;D fan va köng han är asså! så jävla bäst! sen skulle jag igentligen rida pebsi med men orkade inte för jag o sanna skulle hem till mig och åka skridskor, hahah vilken jävla stjärna hon är asså :D de va kul iaf! sen gick vi hem till mig o såg gossip girl! sen när hon åkte hem så chillade jag hemma ett tag först, sen gick jag ner till pierre, sitter o dricker lite nu med grabbarna, pierre såklart, sen så äre yeff,markus,joel och karim sen äre mia och nån till.. jaja, jag o yeff sitter o chillar här uppe, och pierre är sur och irriterad :D haha jaja nu ska jag va lite social med yeff innan jag drar! ciaoooooooo

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards