Alla inlägg den 3 mars 2008

Av apologize - 3 mars 2008 01:27

fredag: då blev de party för fulla muggar, eller vare fulla HINKAR?! haha, jaja kvällen började iallfall hos cissi, sen kom sebbe o hämtade mig, cissi och elin! haha första gången jag hade druckit och gått in på citygross! sebbe tyckte de va värt att skriva i min blogg :D haha, han släppte av oss i granloholm hos john, satt där o drack lite, så kom han o robin lite senare! sen gick vi o mötte sanna och angelica så gick vi till adrian..där blev de iallfall ganska kul..tills jag spydde PÅ MIG SJÄLV! fyfan asså..uscha,ryser bara jag tänker på de!  aja, fick iallfall åka taxi ner till stan med kunne och robin så snällt.. sen vart de iallfall buss hem,mer kommer jag inte ihåg! asså den tiden jag hade kommit hem! för jag kommer ihåg allt tills jag va hemma! man brukar ju lixom decka så fort man lägger sig i sängen, men jag hade tydligen vart uppe 1½ timme eller nått sen jag hade kommit hem, eller så har jag pratat i sömnen igen i telefon! :D ahha jaja nog om de!


lördag/söndag: bara legat hemma i sängen med min JÄVLA NACKSPÄRR! så jävla ont gör de, de blir bara värre o värre, de gör as ont när jag andas os.v oxå! så mamma säger att jag kanske har nån infektion i musklerna eller nått! aja, om de inte är bättre imorgon ska jag iallfall till sjukhuset! tänker inte gå runt och ha ont mer, nog att jag har ont i nacken varje dag nu sen i sommras, men nu dehär + att jag har tandvärk.. varför ska 3 jävla visdomständer växa ut just nu för! jävla skit asså.. jaja nu ska jag gå och tycka mer synd om mig själv! godnatt för er SOM KAN FÅ ETT GOD NATT SÖMN IALLFALL!




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards